Kui sul on mure, ära kõhkle. Kui sul on ettepanekuid, anna meile kindlasti teada. Meie klienditugi on valmis vastama sinu küsimustele.
Kindlustusjuhtumi korral palun pöördu If Kindlustuse poole. Tel +372 777 1211
Kui sul ei ole võimalik täies ulatuses kasutatud limiiti tagastada, siis tasu kindlasti maksepäeval igakuine minimaalne tagasimakse, et sul ei tekiks jooksvat võlgnevust. Kuna kaardiga tehtud tehingute kinnitused või tühistamised võivad laekuda 30 päeva jooksul peale kaardi kehtivuse lõppemist, siis saame sulle personaalse maksegraafiku koostada hiljemalt 35 päeva jooksul peale kaardi kehtivuse lõppemist.
Kui tagastad graafikujärgsest osamaksest suurema summa, arvestatakse seda lepingus ettemaksuna. Suurema summa tagastamisel graafikut automaatselt ümber ei arvestata. Väiksemat osamakset tasuda ei ole võimalik. Soovi korral on võimalik leping ennetähtaegselt lõpetada või osaliselt tagastada. Sellisel juhul palume saata vastavasisuline teavitus addressil card@inbank.ee.
Kui sa ei ole kandnud kogunenud cashback’i kaardikontole sulle teavitatud kuupäevaks, siis sinu kogunenud cashback’i summa aegub. Cashback’i arvestatakse kuni kaardi sulgemiseni kinnitatud tehingutelt.
Nii ostu- kui ka reisikindlustus kehtib ainult aktiivse kaardi olemasolul. Olenemata ostu sooritamise kuupäevast kehtib ostukindlustus kuni kaardi kehtivuse lõpuni. Kui oled planeerinud reisi, mille periood jääb kaardi kehtivusaja lõppemisele või pärast seda, palun vormista endale sobivas kindlustusseltsis uus reisikindlustus.
Ootesaale saab külastada ainult aktiivse kaardiga. Kohe kui kaart suletakse, lõpeb ka Inbanki kaardiga lounge’ide kasutamise võimalus.
Kaardi viimane hooldustasu debiteeritakse kaardi aegumisele eelneva arvestusperioodi lõpus.
Väljavõtte saamiseks palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil card@inbank.ee või telefonil +3726408082.
Alates 1. augustist uusi kaarte, s.h asenduskaarte, tellida ei saa. Kui kaart kaob vms, siis on vajalik leping lõpetada ja kogu kasutatud limiit tagastada. Vajadusel saab kasutatud krediidilimiidi refinantseerida.
Kui oled sõlminud oma Inbanki kaardiga mõne püsitellimuse (näiteks Netflix, Google pilveteenused, Delfi lugemisõigus vms), siis tee aegsasti vajalikud makseviisi muudatused, et saaksid teenuste kasutamist tõrgeteta jätkata. Kui sa makseviisi muudatusi õigeaegselt ei tee, võib teenusepakkuja teenuse lõpetada. Soovitame kindlasti kontrollida oma e-posti, et Inbanki kaardiga seotud teenuste jätkamiseks vajalikud teavitused jõuaksid sinuni.
Kaarditehingut on võimalik vaidlustada kuue kuu jooksul pärast kaardi sulgemist. Tehingu saad vaidlustada, kui:
• sa ei tunne seda tehingut ega ole seda autoriseerinud,
• sa ei ole tellitud kaupa kätte saanud,
• sa tagastasid kauba, aga raha pole sulle tagasi kantud.
Soovitame esmalt suhelda kaupmehega ja proovida erimeelsused lahendada. Kui see ei õnnestu, siis kuni kuue kuu jooksul pärast tehingu teostamist on sul võimalik kaarditehing vaidlustada.
Selleks täida „Kaarditehingute vaidlustamise avaldus“ ja saada see meie klienditoele card@inbank.ee.
Kui oled tagastanud kauba ja/või tasunud deposiidi (autorent, seadmerent jms) ning kaupmees tagastab sulle tehingusumma pärast lepingu lõppemist, siis võta ühendust meie klienditoega card@inbank.ee ja edasta kaupmehe poolt sulle saadetud tehingu tagastuse info. Kui tagastus meieni jõuab, siis kanname tagastatud summa sinu Inbanki kliendikontole, kust saad selle ise edasi kanda.
Partnerite valik uueneb pidevalt. Kehtivaid pakkumisi näed alati äpis.
Cashback tähendab, et sul on võimalik ostudelt raha tagasi teenida. Inbanki kaardiga saad ise otsustada, millistes ostukohtades raha tagasi teenimine on sinu jaoks kõige kasulikum. Äpis saad valida kuni kolm lemmikpoodi (nt Rimi, Kaubamaja, Hortes) või kategooriat (nt rõivapoed, raamatupoed), mille puhul teenid ostusummalt 2% raha tagasi. See soodustus kehtib sulle olenemata sellest, milliseid soodustusi saad ostukoha enda kliendikaardiga. Soovitame valida kindlasti kõik kolm varianti korraga, sest oma valikut saad uuesti muuta 30 päeva järel.
Lisaks teeme lühiajalisi eripakkumisi, mille ajal teenid veelgi suuremat cashbacki.
Cashbacki valikut saad muuta 30 päeva möödudes viimase valiku tegemisest. sinu valik kehtib nii kaua, kuni sa uut valikut teinud ei ole. Kui sa oled senise valikuga rahul, siis ei pea sa midagi muutma, teenid lihtsalt oma lemmikkohtadest cashbacki edasi.
Sellisel juhul kehtib sulle alati pakkumine, millel on sel hetkel suurem soodustus. Ehk siis alati kehtib sulle kasulikum variant!
Sa saad ise valida poed või kategooriad, kus sa cashbacki teenid. Tutvu valikuga siin. Valiku saad teha mugavalt Inbank Pay äpis. Sisene äppi, mine pakkumiste lehele, vali cashback-konto ning tee oma valik.
Äpis on sul eraldi cashback-konto, millelt on võimalik raha kanda oma põhikontole ning kasutada seda siis maksmiseks ükskõik kus soovid.
Kogunenud cashbacki võid kasutada kuidas iganes soovid. Cashbacki kasutamine ei ole seotud konkreetse partneriga.
Cashbacki kogunenud summat näed äpis kaardilimiidi all.
Cashbacki tingimused leiad kodulehelt.
Jah, kui sa oled valinud cashbacki jaoks ostukoha, siis teenid seal raha tagasi nii füüsilises poes kui ka veebikeskkonnas. Näiteks kui oled valinud Kaubamaja, siis kehtib cashback-pakkumine ka Kaubamaja e-poes.
Cashback eripakkumised riigipiire ei tunne ning võid ka välismaal viibides nendest osa saada.
Jah, sa võid oma lemmikuks vabalt valida kaupluseketi või teenusepakkuja, kellel on palju müügikohti või teeninduspunkte. Sel juhul teenid raha tagasi kõigis poodides või teeninduspunktides, mis sellesse jaeketti kuuluvad.
Cashback-pakkumine kehtib kõigile ostudele, mis sa selles poes teed.
Kui valid cashbacki teenimiseks kingapoodide kategooria, kehtib soodustus ainult eraldi kingapoodides. Kui ostad jalanõud näiteks Kaubamaja jalatsioasakonnast siis selle pealt cashbacki ei teeni. Ostukoht peab olema end defineerinud ostukohana, mis vastab sinu cashback valikule.
Ei, reisikindlustus kehtib sulle ja sinuga koos reisivatele pereliikmetele alati ja kogu maailmas.
Platinum Metal kaardi omanikule on ootealade külastused tasuta. Platinum kaardi omanikele maksab ooteala külastus 30 € inimese kohta. Sa ei pea lounge’i külastama üksi, vaid saad lisatasu eest (30 € inimese kohta) sõbrad või pereliikmed kaasa võtta.
Ostukindlustus kehtib kaardiga ostetud püsikaupadele (esemetele, mille kasutusaeg on pikem kui 3 aastat) 180 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Kindlustus hüvitab eseme asendus- või remondikulud, kui asi varastatakse, kahjustub, hävib või kaob.
Ostukindlustus kehtib kaardiga tehtud ostudele ja ostu tõestamiseks piisab kaardi väljavõttest.
Reisikindlustust pakub meie hea partner If Kindlustus. Kindlustuskahju korral või lisainfo saamiseks võta ühendust nende esindusega telefonil +372 777 1211.
Pakume sulle välja maksimaalse krediidilimiidi, aga kui suure summa sa soovid sellest kasutusse võtta, otsustad ise.
Standard kaardi intressimäär algab 18%st ja Platinumi intressimäär 12%st. Isikliku pakkumise saamiseks esita äpis taotlus.
Standard kaardi puhul kehtib igakuiselt minimaalne tagasimakse 3% kasutatud krediidilimiidist. Loomulikult võid maksta tagasi ka kogu kasutatud limiidi või muu enda poolt valitud summa.
Sularaha saad välja võtta kõigist automaatidest, mis teenindavad Mastercardi kaarte. Sularaha väljavõtu tasu leiad hinnakirjast.
Kasutatud limiidi saad tagasi maksta enda kodupanga kontodelt. Detailid makse jaoks leiad Inbank Pay äpis makse algatamisel.
Kaardi tellimisel saad kohe hakata kasutama virtuaalset kaarti. Tehingute tegemiseks vajaminevad kaardi andmed leiad äpist.
Jah, kaarti saab sulgeda telefoni teel. Meie klienditeenindusega saad ühendust numbril +372 640 8082
Esmase kaardi väljastame tasuta. Asenduskaardi tellimisel rakendub sellele hinnakirjajärgne tasu, et katta kaardi tootmisega seotud kulutusi.
Kui PIN-kood läheb meelest, saad selle alati äpist järele vaadata.
Ajutise sulgemise peamiseks põhjuseks on tagada sinu konto turvalisus, kui ilmneb pettuse kahtlus. Kindlasti teavitame sind, kui selline asi peaks juhtuma.
Konto sulgeme juhul, kui sa oled hoolimata korduvatest teadetest oma kohustused tasumata jätnud ning sul on tekkinud võlgnevus.
Kaardi kasutuslimiite näed ja saad vajadusel muuta äpis.
Kaardi saad aktiveerida äpis või esimese ostuga, kus kasutad oma PIN-koodi.
PIN-koodi saad muuta igas pangaautomaadis. PIN-koodi muutmiseks jälgi sularahaautomaadi juhiseid.
Platinum kaardi puhul on iga lounge’i külastus tasuline ja maksab 30 €.
Lõpetame alates 01.08.2024 uute kaartide väljastamise.
Lõpetame alates 01.08.2024 uute kaartide väljastamise.
Blokeeri kaart kohe äpis või võta ühendust meie klienditoega card@inbank.ee +372 640 8082. Kui leiad kaardi üles, siis saad selle uuesti aktiveerida äpis või võttes taaskord ühendust klienditoega. Kui konto väljavõttel on tehinguid, mida sa ei ole ise teinud, siis täida Kaarditehingu vaidlustamise avaldus ja saada klienditoele card@inbank.ee.
Kui sinu konto väljavõttel on tehingud, mida sa ei ole ise teinud, blokeeri kohe kaart äpis või helista meie klienditoe telefonil +372 640 8082. Kui kaardiga tehtud tehing ei ole sinu poolt tehtud, siis on sul õigus see vaidlustada. Kaarditehingute vaidlustamise avalduse leiad meie kodulehelt. Palun täida avaldus ja edasta meie klienditoele card@inbank.ee.
Kui sul on kaarti kasutades ette tulnud olukord, kus:
Soovitame esmalt suhelda kaupmehega ja proovida erimeelsused lahendada. Kui see ei õnnestu, siis 3 kuu jooksul pärast tehingu teostamist kaarditehing vaidlustada.
Selleks täida Kaarditehingute vaidlustamise avaldus ja edasta klienditoele card@inbank.ee.
Kui sa ei saanud sularahaautomaadist soovitud summat, siis täida Kaarditehingu vaidlustamise avaldus ja saada meie klienditoele card@inbank.ee.
Seoses kehtestatud sanktsioonidega ei ole võimalik Inbanki kaarti kasutada Venemaal ja Valgevenes maksmiseks ja sularaha väljavõtmiseks ning nende riikide veebipoodides.
Ostu tegemisel kasutab Apple Pay seadmekohast numbrit ja kordumatut tehingukoodi. sinu täielikku kaardinumbrit ei salvestata sinu seadmes ega Apple’i serverites ning seda ei jagata kaupmeestega. Kuna Apple Pay ei hoia alles tehinguteavet, mida saaks sinuga seostada, on kõik ostud turvalised. Telefoni või muu Apple seadme kaotamisel ei ole pea sa kaarti sulgema, sest kaardiandmeid ei talletata telefoni. Turvalisuse ja privaatsuse kohta saad lugeda siit.
Ava Wallet ja kaart, mille tehinguid soovid vaadata. sulle kuvatakse kaardiga tehtud tehingud.
Kui soovid peatada või lõpetada oma seadmega Apple Pays tasumise võimaluse, ava oma Apple ID konto leht või kasuta äppi Find My iPhone (Leia Minu iPhone) oma iPhone’il või iPadil. Sellega su kaardid peatatakse Apple Pays või eemaldatakse sellest isegi siis, kui su seade on parasjagu võrgust väljas ega ole ühendatud mobiilside- või wifivõrku. Lisateave leiad siit.
Füüsilist kaarti saad edasi kasutada isegi kui oled Walletis kaardi kasutamise peatanud.
Apple Pay kasutamisel teenustasusid ei lisandu, kehtivad tavapärased kaardimaksete teenustasud vastavalt hinnakirjale.
Viipemakse on makse kaardiga, mille tegemiseks piisab makseterminali kohal kaardi viipamisest. Viipemakse jaoks kasutatakse maailmas laialt levinud kontaktivaba tehingu tehnoloogiat. Viipemakse võimalust saad kasutama hakata siis, kui oled peale kaardi aktiveerimist teinud makseterminalis ühe tehingu, mille kinnitasid PIN-koodiga.
Inbanki kaartidel on viipemakse võimalus. Vajadusel saad seda äpis ise sisse või välja lülitada.
Viipemakse võimalust saad kasutama hakata siis, kui oled peale kaardi aktiveerimist teinud makseterminalis ühe tehingu, mille kinnitad PIN-koodiga. Soovi korral saad viipemakse äpis sisse või välja lülitada.
Igas riigis, kus viipemaksed on lubatud, on kehtestatud tehingutele riigisisene limiit ja see on riigiti erinev. Välisriikide viipemaksete limiidid leiad siit (info on inglisekeelne). Juhul kui ostusumma ületab tehingu limiidi, pead sisestama PIN-koodi. Sõltuvalt makseterminalist võib olla vajalik ka kaardi sisestamine terminali.